جلیلی: هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن بر تحریم های دشمن است

کد خبر: 1074477

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد انصراف داده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه سلایق جمع شوند و از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال آینده همکاری کنند.

جلیلی: هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن بر تحریم های دشمن است

ایرنا: «سعیدجلیلی» ظهر امروز/جمعه/ پس از انداختن رای خود در صندوق رای در مسجد فاطمیه محله خزانه بخارایی پایتخت، اظهار داشت: این شروع یک دوره جدید از یک‌ جهش و تلاش همگانی و جهادی بزرگ است.

وی ادامه داد: باید سلایق همه نگاه‌های مختلف تجمیع شوند تا از فردا برای پیشرفت ایران در چهار سال آینده همکاری کنند.

جلیلی افزود: به امید خدا در این انتخابات هر رای مردم مثل یک موشک نقطه زن است بر تحریم های دشمن و تهدیدها و بدخواهی های دشمن.

وی گفت: هر رای مردم می تواند بر اقتدار کشور اضافه کند و تهدیدها را کم و فرصت ها را بیشتر کند و این امکان را بدهد که با دقت بیشتر پیش برویم.

جلیلی تاکید کرد که منتخب مردم، رییس همه جمهوری و رییس همه مردم است و باید همه مردم کمک کنند که نه تنها از این مشکلات و نارسایی ها عبور کنیم بلکه یک استفاده حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های کشور انجام شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور یک‌ جهش بزرگ را در چهار سال آینده تجربه می کند، گفت: ما فکر می‌کنیم اگر جهش اتفاق بیفتد مسائلی مثل بیکاری، گرانی، تورم و مسکن هم حل خواهد شد.

جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که با صدور بیانیه‌ای از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- در حال برگزاری است.  

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها