مدرسه ایی که علی اکبر صالحی در آن رای داد کجاست؟ +عکس

کد خبر: 1074521

رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (جمعه) رای خود را به صندوق سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

مدرسه ایی که علی اکبر صالحی در آن رای داد کجاست؟ +عکس

خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی امروز (جمعه) ۲۸ خرداد ماه با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در دبیرستانه پسرانه مولوی واقع در خیابان سهروردی شمالی در سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

علی اکبر صالحی

علی اکبر صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی پیش از این در پیامی صندوق رأی را میراث گران‌سنگ نهضت مشروطیت ایران و ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی خواند و گفت: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر، با صلابت و پرتوان در عرصه تعیین سرنوشت و صیانت از ارکان مردمسالاری دینی حضور خواهد یافت.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز که به منظور شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا در شهر آنتالیای ترکیه حضور دارد، امروز رای خود را به صندوق اخذ رای مستقر در این شهر انداخت.

وزیر امور خارجه با بیان این‌که صندوق رای بهترین جا برای تعیین سرنوشت، تعیین آینده فرزندان و تعیین مسیر کشور است، گفت: هر کس که توسط مردم انتخاب شود برای همه ما محترم است و ان‌شاءالله نیز موفق هم خواهد شد.

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه نیز که برای شرکت در مذاکرات احیای برجام در وین حضور دارد، امروز با حضور در محل اخذ رای در سفارت ایران در اتریش در این رای گیری شرکت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها