توصیه های پایانی روحانی به کابینه اش

کد خبر: 1074695

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم به سخنان معاندین و دشمنان برای عدم حضور در انتخابات گوش ندادند گفت: ملت ما روز گذشته، روز پر نشاطی را آفریدند و حضور وسیع و آبرومندانه ای در انتخابات داشتند.

توصیه های پایانی روحانی به کابینه اش

مهر: حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:مردم ما در این مقطع حساس تاریخی به سخنان معاندان نظام و کسانی که همواره با جمهوری اسلامی ایران دشمنی و ضدیت دارند، گوش ندادند.

وی متذکر شد: مردم ما روز گذشته حضور وسیع و گسترده ای در انتخابات داشتند و روز پرنشاطی را با حضور گسترده و آبرومندانه خود رقم زدند.

رئیس جمهور تصریح کرد: همچنین با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط بهتری از نظر ساعات آغاز رأی گیری و همچنین پایان آن مهیا شد. مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات حضور یافتند و در برخی از زمینه ها حتی مردم تا ۹۵ درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند.  برای مثال مردم به خوبی از ماسک استفاده کرده بودند.

روحانی ادامه داد: انتخابات روز گذشته به خوبی برگزار شد و ان شاءالله نتایج انتخابات امروز اعلام و مردم مطلع خواهند شد.  قبل از هرچیز باید از حضور، دقت و زمان شناسی مردم در این مقطع تاریخی تشکر و سپاسگزاری کنیم. همچنین از صدا و سیما، دستگاه های تبلیغاتی و نامزدهای محترم ، همه کسانی که به صحنه آمدند تا این فضا ساخته شد،تقدیر و تشکر دارم.

رئیس جمهور متذکر شد: بیش از همه چیز توصیه های مقام معظم رهبری برای حضور مردم در انتخابات حائز اهمیت بود. همچنین از وزارت بهداشت و درمان تشکر می کنم که تلاش های بسیار زیادی را انجام داد تا در این انتخابات پیک جدیدی شکل نگیرد. اگر ما این روزها شاهد یک پیک جدید بودیم، کارمان بسیار سخت می شد. وزارت بهداشت و درمان و تمام دستگاه هایی که با ویروس کرونا مقابله می کنند، سهم بسیار خوبی برای برگزاری باشکوه انتخابات داشتند.

وی افزود: همچنین لازم است از همه کسانی که در طول این ۷-۸ سال برای فضای سایبری و مجازی تلاش کردند، تشکر کنم. اگر این فضا نبود، انتخابات گرم نمی شد زیرا به دلیل شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی همه ناچار بودند که از فضای مجازی برای تبلیغات استفاده و بهره برداری کنند.

به دولت توصیه کردم، کالاهای اساسی،آب، برق و بنزین مردم تامین شود تا این ایام آرام باشد

روحانی تصریح کرد: از همه کسانی که در این ایام خدمات لازم را به مردم دادند، تشکر می کنم. بنده در دولت توصیه کردم که برای آب، برق، گاز، بنزین و تأمین کالاهای  اساسی مردم تلاش شود تا این ایام کاملاً آرام باشد، کار بزرگی در این زمینه صورت گرفت و همه جا آرامش برقرار بود و اگر این آرامش نبود، کار سخت می شد.  شما فرض کنید اگر روز گذشته بخشی از کشور آب، برق و یا سوخت نداشتند، قطعاً مشکلات زیادی به وجود می آمد.

رئیس جمهور تأکید کرد: مسئله امنیت هم بسیار حائز اهمیت است و ما همواره ممنون مسئولانی هستیم که اقدامات لازم را برای حفظ امنیت کشور انجام می دهند.

ادامه دارد...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها