شکایت انتخاباتی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

کد خبر: 1074833

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از وصول هزار شکایت انتخاباتی به کمیسیون متبوع خود خبر داد.

شکایت انتخاباتی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

باشگاه خبرنگاران جوان: علی خضریان نماینده مردم تهران، با اشاره به برگزاری انتخابات اظهار کرد: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی اقتدار خود را برای دفاع از استقلال ملی و رویارویی با زیاده خواهی استکبار مجسم ساخت و اکنون زمان تلاش بی وقفه و شبانه روزی دولت جدید با انتخاب مسیر درست و اصولی در پاسخ به صبوری، حضور به موقع در صحنه و حمایت همه جانبه مردم است.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه، قریب به هزار شکایت از طریق دبیرخانه و اعضا از طرز کار وزارت کشور به عنوان مجری برگزاری انتخابات در خصوص نحوه اجرای انتخابات و مشکلاتی ناشی از این نوع عملکرد برای مردم ایجاد شده است به کمیسیون واصل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تشابه ظاهری تعرفه‌های اخذ رأی در حوزه‌هایی که قرار بود یک کاندیدا برای سه انتخابات میان دوره‌ای مجلس، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری از سوی مردم انتخاب شوند مشکلاتی را برای رأی دهندگان ایجاد کرده بود و یکی از دلایل میزان بالای آرای باطله و مخدوش در این دوره نسبت به ادوار گذشته انتخابات وجود همین مشکل در روند برگزاری بوده است. همچنین شکایات شفاهی در جریان برگزاری انتخابات به علت تاخیر در آغاز روند رأی گیری، کمبود تعرفه، نبود مهر، کمبود ناظر و بازرسین وزارت کشور در برخی از حوزه‌های سراسر کشور نیز به کمیسیون واصل شد.

وی تصریح کرد: به دنبال این شکایات کمیسیون طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار پاسخگویی به این بی تدبیری شد و در این رابطه تشکیل پرونده داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها