تذکر ۴۵ نماینده مجلس به «روحانی»

کد خبر: 1075268

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۴۵ نماینده به رئیس جمهور درباره لزوم انجام تکلیف قانونی آئین نامه داخلی مجلس مبنی بر ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان خرداد ۱۴۰۰ را قرائت کرد.

تذکر ۴۵ نماینده مجلس به «روحانی»

 خبرگزاری تسنیم: روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه،  31 خرداد ) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر جهاد کشاورزی درباره علت تاخیر در خصوص عدم اقدام در اصلاح و بازبینی ضوابط مرتبط با ساخت اتاق های کشاورزی چیست؟.

-تذکر احسان ارکانی به همراه 44 نماینده به رئیس جمهور درباره لزوم انجام تکلیف قانونی ماده 180 آئین نامه داخلی مجلس مبنی بر ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه تا پایان خرداد 1400

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و بهداشت؛ درباره ضرورت رسیدگی به کمبود شیرخشک به ویژه شیرخشک های رژیمی.

- تذکر حسین گودرزی نماینده درود و ازنا به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص ضرورت اعمال ماده 48 برای خاتمه پیمان در رابطه با پیمانکار ترک اولیه درود به دلیل ترک اولیه طرح، همچنین تذکر این نماینده به همراه 42 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم اقدام برای خرید تضمینی دام و عشایر از دامپروری های در معرض خطر.

- تذکر روح الله ایزدخواه نماینده تهران به وزیر دادگستری؛ در خصوص لزوم رفع مشکلات حقوقی ایجاد شده برای تولیدکنندگان و کارآفرینان در استان خوزستان و ضرورت برخی عملکردهای شبه برانگیز در دادگاه های این استان.

- تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی درباره اینکه چرا هیچ اقدام جدی و موثر برای فروش سیب زمینی تولیدی کشاورزان با قیمت تمام شده صورت نمی گیرد.

- تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان و 41 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشور در خصوص لزوم عمل به حکم بند ف ماده 30 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه در خصوص تامین نیاز کشور از محل واردات کامیون و کشنده استاندارد.

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها