درخواست یک نماینده برای برخورد با عاملان خرید و فروش رأی

کد خبر: 1075503

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب از هیدت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا خواست که به شدیدترین صورت ممکن با نامزدها و عاملان خرید و فروش رأی برخورد کنند.

درخواست یک نماینده برای برخورد با عاملان خرید و فروش رأی

سید محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن از تشکر از مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: متأسفانه برخی افراد منحرف از خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در یک آزمون سیاسی روشن جلوی چشم میلیون‌ها ایرانی – که به ندای ولایت لبیک گفتند و به وصیت شهیدان و امام راحل عمل کردند - رفوزه شدند.

نماینده مردم تبریز مجلس یازدهم  پاسخ‌های سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری اخیر را «روشن و قاطع» عنوان کرد و گفت: از پاسخ‌های ایشان در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر کرده و اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

میرتاج الدینی در تذکری به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: از انتخابات شوراها گزارش‌های ناگواری به ما می‌رسد. در برخی از شهرها، خرید و فروش رأی فراوانی گزارش شده که بسیار نگران کننده است. این وقاحت به جایی رسیده که برخی کارت هدیه با نام خود چاپ کرده و در میان مردم توزیع می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارتی که از طرف نمایندگان مجلس، وزارت کشور و فرمانداری‌ها انتخاب شدند، نباید در چنین مواردی کمترین تعامل و مسامحه کنند. خرید و فروش رأی خیانت به آرای مردم است. باید قاطعانه و محکم با متخلفین برخورد شود تا افراد دیگری به خود اجازه چنین کاری ندهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها