قالیباف به اردستان سفر می‌کند

کد خبر: 1076006

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه مراسم و یادواره شهدای هفتم تیر و جهت افتتاح پروژه در اردستان حضور خواهد یافت.

 قالیباف به اردستان سفر می‌کند

 حادثه بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران که در هفتم تیر ۱۳۶۰ منجر به کشته‌شدن هفتاد و پنج نفر از اعضای این حزب شد واقع در سرچشمه تهران در جلسه ای که برای بررسی انتخابات ریاست جمهوری آینده برگزار می‌شد، رخ داد و منجر به کشته شدن اعضای حزب جمهوری اسلامی که در مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت عضویت داشتند، شد و در این حادثه سید محمد حسینی بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و دبیر کل حزب از جمله کشته شدگان بود.

در این مراسم نیز سه نفر از شهدای این فاجعه به ترتیب سید نورالله طباطبایی‌نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، محمود تفویضی زواره معاون وزارت راه و ترابری و حسن بخشایش عضو حزب جمهوری اسلامی از شهرستان اردستان بودند که به همین مناسبت در این چهل سال هر ساله مراسمی در مسجد جامع یک‌هزارساله اردستان با حضور شخصیت‌های استانی و کشوری برگزار می‌شود.

شهرستان اردستان که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده در این برهه هم با بدرقه راه این شهیدان توانسته‌اند در حفظ نظام و دستاوردهای آن کوشا باشند به همین مناسبت در چهل سال گذشته به جز دوسال گذشته که کشور دچار بیماری کرونا بوده است این مراسم‌ها با شکوه خاصی برگزار می‌شود و از سراسر شهرستان خود را به این مراسم می‌رسانند.

امسال مراسم شهدای هفتم تیر در تاریخ ششم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع اردستان برگزار می‌شود که سخنران ویژه مراسم شب هفتم تیر اردستان دکتر محمد باقر قالیباف خواهد بود که با دعوت نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است و ضمنا در این سفر یکی از کارخانه‌های مهم شهرستان نیز توسط رییس قوه مقننه افتتاح خواهد شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها