جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس برای حل مشکل کامیون‌داران

کد خبر: 1076385

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شهرضا درخصوص قیمت های چند برابری روغن و لاستیک کامیون داران، گفت: عصر امروز جلسه ای در هیات رئیسه با موضوع بررسی مشکلات تامین لاستیک کامیون‌داران برگزار می‌شود.

جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس برای حل مشکل کامیون‌داران

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: زمانی که مردم شریف استان اصفهان به ویژه شهرستان های جنوبی مانند سمیرم و شهرضا به دلیل کمبود شدید منابع آبی و نامناسب بودن آب شرب دچار مشکل شده اند، انتقال آب از سد بزرک به سایر استان ها مصداق بارز سوءمدیریت و خیانت به مردم است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود در پایان دولت، طرح هایی که دارای مشکلات زیست محیطی و تنش‌های اجتماعی هستند، از دستور کار خارج شوند. از دستگاه های نظارتی و هیات رئیسه مجلس انتظار می رود از پیگیری و تصویب این طرح ها جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، همچنین در تذکری خطاب به وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: پیش از این نیز درباره مشکلات رانندگان کامیون در تامین روغن و لاستیک تذکر داده‌ایم که امیدواریم با بررسی طرحی که درباره الزام دستگاه های اجرایی به پاسخگویی نسبت به تذکرات نمایندگان است، بتوان به تذکرات رسیدگی کرد.

محمودی ادامه داد: در حال حاضر رانندگان به دلیل تامین روغن و لاستیک دچار مشکل هستند و عده ای سودجو بازار را به دست گرفته و این کالاها را چند برابر قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می دهند که باید مشکل آنان رفع شود.

وی همچنین در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و ضرورت تعیین تکلیف خرید تضمینی و توافقی دام عشایر و روستاییان تاکید کرد و ادامه داد: نابسامانی بازار دام موجب ضرر این عزیزان شده که باید به آن رسیدگی کرد. همچنین پیگیری مطالبات گاوداران استان اصفهان از ضروریات است.

پس از تذکر این نماینده، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس که اداره جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به وی اظهار داشت: عصر امروز جلسه ای در هیات رئیسه با موضوع بررسی مشکلات تامین لاستیک کامیون‌داران برگزار می‌شود./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها