کرباسچی: به خاتمی نقد داریم؛ تاجزاده فقط حرف می‌زند

کد خبر: 1076386
کرباسچی: به خاتمی نقد داریم؛ تاجزاده فقط حرف می‌زند

کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران:

در نقد حضور تاجزاده  ما نمی‌توانیم هم زمان هم در انتخابات شرکت کنیم و هم بگوییم می‌خواهیم قانون اساسی را زیر و رو کنیم.

گاهی کسی قبول ندارد اما کسی که در انتخابات می‌آید می‌خواهد در ساختار فعلی کار کند.

حکایت این دوستان حکایت فردی است که برنو در دست گرفته بود و می‌خواست شمس العماره را فتح کند.

در همین انتخابات دیدید که در جریان اصلاح‌طلب بزرگان تا آخرین لحظه در تردید هستند در حالی که شخص سیاسی باید تصمیم بگیرد و جریان شکل بدهد نه اینکه تحت تاثیر قرار بگیرد.

این مجموعه رفتارها باعث شد تا آخرین لحظه خط و ربط‌ها مشخص نشود. دفعات قبل هم این اختلافات بود این بار هم شدیدتر بود و باعث تردید و نامشخص بودن تصمیم نهایی شد.

خاتمی به تردید نجیبانه رسید و ما به عمل ایشان نقد داریم.

تاج‌زاده چه راهکاری دارد؟ هر شب دارد صحبت می کند. چه راهکاری دارد؟ آن را بگوید. خب مردم نیامدند. پلن B شما چیست؟ فقط حرف بزند؟ توقع مردم اکت سیاسی است.

جوان اصلاح‌طلب می‌خواهد زندگی‌شان به سمتی باشد که بعد از فعالیت سیاسی یک سامان داشته باشد نه اینکه نگران معیشت خود باشد. نمی‌شود که همیشه در حال جدال با حاکمیت مستقر باشد.

جهانگیری یا پزشکیان یا شریعتمداری اگر مستقل وارد انتخابات می‌شدند بعید می‌دانم رد صلاحیت می‌شدند اما وقتی تاجزاده کنار این افراد می‌آید صحنه تغییر می‌کند. خوب یا بد کسی که قانون اساسی را قبول ندارد ردصلاحیت می‌شود.

آدمی مثل تاجزاده به این نتیجه که قانون اساسی، صدا و سیما و رهبری را قبول ندارد، می‌رسد بعد همه جبهه اصلاح طلبان به این آقا یکپارچه رای می‌دهند. طبیعی است که شورای نگهبان همه را می‌بیند... صد نفر هم باشند رد می‌کند.

نمی‌شود که اگر رفیق شما تائید شد در انتخابات حاضر باشید و اگر رد شد شرکت نکنید./ تسنیم

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها