سردار جوانی: آمریکا فرعون زمان است

کد خبر: 1076640

معاون سیاسی ‌سپاه پاسداران ‌گفت: آمریکا در منظومه فکری مردم ایران یک طاغوت بزرگ و همیشگی است و غرب‌گرایان نمی توانند چهره آمریکا را روتوش کنند.

سردار جوانی:  آمریکا فرعون زمان است

 سردار یدالله جوانی امروز در مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در مرکز خراسان‌شمالی برگزار شد اظهار داشت: نظام سلطه در آستانه به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تلاش کرد این انقلاب مردمی به سرانجام نرسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از مردمی‌ترین انقلاب های جهان است، گفت: در انقلاب اسلامی تمامی طبقه‌ها حاضر بودند و شهر و روستاها در آن دخالت داشتند لذا هیچ احدی نمی‌تواند در مردمی بودن انقلاب خدشه‌ای وارد کند.

معاون سیاسی ‌پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پشت صحنه تمام جنایات علیه انقلاب و نظام اسلامی، استکبار و ایادی آن هستند خاطرنشان کرد: کسانی که ادعا می‌کنند مدافع حقوق بشرند ولی به تعبیر رهبری بزرگترین نقض‌کننده حقوق بشر هستند. دهه 60 دهه پر فراز و فرودی است و ما امروز در مقطعی هستیم که دشمنان ‌تمرکز بر جنگ شناختی دارند و در آن به دنبال تصویری‌سازی برای فریب افکار عمومی و انتقال آن به نسل جوان ما و افکار عمومی جهان هستند.

سردار جوانی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد برای ناکام گذاشتن نقشه شیطانی که در‌صدد آن هستند با استفاده از ابزار رسانه و هنر جبهه حق را مخدوش و جبهه باطل را زیبا ترسیم کنند تلاش کنیم. در چنین زمانی باید با منطق و استدلال چهره واقعی مدعیان دروغین دفاع حقوق بشر را رونمایی کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت: اگر حضرت امام، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و اگر در منظومه فکری مقام معظم رهبری امریکا طاغوت اعظم است این نامگذاری برگرفته از یک واقعیت است. در حال حاضر و در چله دوم انقلاب بازخوانی افشای چهره واقعی امریکا برای نسل یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه تمام بدبختی‌های ملت مسلمان زیر سر آمریکاست گفت: نظام سلطه با استفاده از ابزار ترور و استفاده از مزدوران و منافقین چگونه مصمم بود با زدن رهبران و چهره‌های اصلی انقلاب و مسئولان انقلاب و نظام، نظام را فرو بریزد اما این امام بود که فرمودند بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا فرعون زمان است٬ خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل کشور عقیده دارند برای حل مشکلات داخلی باید با آمریکا کنار بیاییم و شعار مرگ بر آمریکا نداریم و این در حالی است که آمریکا خلق و خویی دارد که به جز بلعیدن ملت‌ها و به جز جهانخواری کاری از پیش نمی‌برد و بر تمام ملت‌ها، مذاهب و اقوام به چیز دیگری بسنده نمی‌کند. چرا چون آمریکا مستکبر است.

وی با بیان اینکه افشای حقوق بشر آمریکایی به معنای رونمایی از چهره واقعی آمریکاست، گفت: جمهوری اسلامی اساسا نیاز ندارد در برشمردن جنایت‌های آمریکا بزرگنمایی کند چراکه حجم جنایات آمریکا در چند سال اخیر آنقدر زیاد است که بعضی ها تردید در آن دارند که آیا آن‌ها انسان هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها