رئیسی و دردسری به نام نیکزاد!؟

کد خبر: 1077014

این روزها منهای بحث گمانه زنی ها، رئیسی دچار دردسری عجیب شده است؛ دردسری که ممکن است حتی بر مسیر دولتِ او و موفقیت و عدم موفقیت دولت سیزدهم، تاثیرگذار نیز باشد و آن «علی نیکزاد ثمرین» است، چهره‌ای نزدیک به احمدی‌نژاد و جبهه ی پایداری که نماینده‌ای از نمایندگان مجلس یازدهم نیز به شمار می‌آید.

رئیسی و دردسری به نام نیکزاد!؟

نیکزاد اگرچه مانند خرداد96، در خرداد1400 نیز رئیس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی بود اما با این تفاوت که در 1400 نماینده ی مجلس است اما در 96 نماینده ی مجلس نبود. احمدی‌نژادی بودن، نزدیک به جبهه ی پایداری بودن و از همه مهم‌تر نماینده ی مجلس بودن، سه مسئله یا مثلثِ چالش برانگیزی است که به کارگیری و عدم استفاده از نیکزاد را به یک معضل تبدیل کرده یا در نهایت خواهد کرد! مخمصه ی سختی است؛ از یک سو عدمِ استفاده از نیکزاد این سوال را به وجود خواهد آورد که اگر بنا بر استفاده ی از او در دولت نبود؛ دلیل انتخابِ او در دو انتخابات به عنوان رئیس ستاد چه بود؟! و اما اگر از او در بنه ی دولت ـ که کفِ آن وزارت راه و شهرسازی است و سقف آن معاون اول ـ استفاده شود آن گاه دردسرهای رئیسی شروع خواهد شد:

ـ با انتخاب و استفاده از نیکزاد در بدنه ی دولت؛ دولت سیزدهم قطعاً به عنوان دولتِ سوم احمدی‌نژاد منهای احمدی‌نژاد معرفی خواهد شد که یکی از پر فروغ‌ترین چهره‌های دولت احمدی‌نژاد و از قدیمی‌ترین یاران او همین علی نیکزادِ ثمرین است./ آفتاب یزد

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها