پاسخ جهانگیری به علت عدم عذرخواهی کلانتری: چرا باید استعفا دهد؟

کد خبر: 1077086

معاون اول رئیس جمهور درباره برخوردهای عیسی کلانتری بعد از فوت خبرنگاران و عدم عذرخواهی کلانتری گفت: چرا آقای کلانتری استعفا دهد؟ یک حادثه تلخ برای خبرنگاران رخ داد و کسانی در این حادثه آسیب دیدند و خبرنگارانی جان خود را از دست دادند.

پاسخ جهانگیری به علت عدم عذرخواهی کلانتری: چرا باید استعفا دهد؟

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره واکنش‌های عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست به قربانی شدن خبرنگاران اعزامی از سوی این سازمان برای پوشش اخبار مربوط به احیای دریاچه ارومیه و عدم عذرخواهی کلانتری گفت: چرا آقای کلانتری استعفا دهد؟ یک حادثه تلخ برای خبرنگاران رخ داد و کسانی در این حادثه آسیب دیدند و خبرنگارانی جان خود را از دست دادند. این ضایعه دردناک را به خانواده آنها تسلیت می گویم و برای حادثه دیدگان آرزوی شفا عاجل دارم.

وی ادامه داد: دستگاه ها برنامه های رسانه ای  اجرا می کنند و مرتبا از خبرنگاران برای بازدید دعوت می کنند که گاهی اتفاقات ناگواری رخ می دهد و دستگاه نباید از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، باید قبول کنند و ‌اقدام مناسب انجام دهند و به‌موقع حضور داشته باشد و امکاناتی که لازم است را در حد توان دولت است مهیا کند تا اطمینان لازم حاصل شود.

جهانگیری تاکید کرد: حتماً کسانی که مسئول بودند باید پاسخ دهند و من از طرف جامعه خبرنگاری حتماً این موضوع را پیگیری می کنم و از آقای کلانتری می‌خواهم اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی در باره علت عدم عذرخواهی کلانتری در آن حادثه گفت: هرگاه تخلفی صورت گیرد و دستگاهی قصوری را انجام دهد باید مسئولان زیربط با شهامت عذرخواهی کنند.

ادامه دارد ...

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها