تبریک مسئولان به اژه‌ای/شمخانی،آملی لاریجانی هم تبریک گفتند

کد خبر: 1077378

دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

تبریک مسئولان  به اژه‌ای/شمخانی،آملی لاریجانی هم تبریک گفتند

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای را به عنوان رئیس قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه ای (دامت توفیقاته)

بعدالتحیه والسلام

 انتصاب جنابعالی ازسوی مقام معظم رهبری به ریاست قوه قضاییه را تبریک عرض می کنم.

رجا واثق دارم جنابعالی که  بحمد الله دارای سوابق  بسیار ارزنده در دستگاه قضایی هستید، با تجربه گرانبهای سالها خدمت در مناصب قضایی و روحیه جهادی و تلاشهای پیگیرانه در اصلاح امور و سلامت نفس و به پشتوانه اعتماد مقام معظم رهبری مدظله العالی وهمکاری صمیمانه قضات و کارکنان پرتلاش وزحمتکش دستگاه قضایی، در راه خدمت رسانی به آحاد مردم و  انجام وظایف قانونی بویژه گسترش عدالت درجامعه ، بیش از پیش موفق باشید.

مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در چارچوب وظایف قانونی خود ودرمسیر رسیدن قوه قضائیه به اهداف عالی ومنطبق با سیاست های کلی نظام،  آماده مساعدت و همراهی بادستگاه قضا خواهد بود.»

شمخانی به اژه ای تبریک گفت

دبیر شورای عالی امنیت ملی به حجت‌ الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای تبریک گفت.

بنابر گزارش ایسنا، متن پیام تبریک علی شمخانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای (دامت برکاته)

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه که نشان از اعتماد وثیق معظم له، تجارب گرانبها و سابقه درخشانتان در امر قضا می باشد؛ تبریک و تهنیت می گویم.

 ضمن آرزوی  تداوم موفقیت برای جناب عالی در اجرای ماموریت های اساسی قوه قضائیه، لازم می دانم به سهم خود از همکاری ارزنده و پشتیبانی موثر آیت الله سید ابراهیم رئیسی از نهاد امنیت ملی در مدت تصدی مسئولیت قوه قضاییه صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

علی شمخانی»

تبریک رضایی به رییس جدیدقوه قضاییه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌ اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

بنابر گزارش ایسنا، پیام تبریک محسن رضایی، به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای

حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضائیه را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌تردید، تعهد، توانمندیها و سوابق درخشان و طولانیِ جنابعالی در دستگاه قضائی، پشتوانه‌ای مستحکم و سرمایه‌ای گرانبها در انجام این ماموریت خطیر است.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون جنابعالی در تحقق منویات مقام معظم رهبری واستمرارتحول و ارتقاء قوه‌ قضائیه را مسئلت می‌نمایم.»

 سرلشکر سلامی در پیام تبریک به حجت الاسلام اژه‌ای؛سپاه آماده تداوم همکاری و هم افزایی با قوه قضاییه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتصاب غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و اظهار کرد: سپاه آماده تداوم همکاری و هم افزایی با قوه قضائیه است.

به  گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه با حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریکی به ایشان بر تداوم همکاری‌ها و هم افزایی‌های سپاه با قوه قضاییه تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم.

انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه مجاهد و روحانی انقلابی دارد، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک انگیزه الهی، روحیه مصمم و جهادی، تجارب گرانبها و نقش آفرینی‌های ارزنده، ممتد و اثربخش شما در مسئولیت‌های گوناگون حوزه قضا طی چند دهه اخیر، از مؤلفه‌های ارزشمند و یاری بخشی است که می‌تواند متضمن توفیق آن برادر عزیز در این جایگاه خطیر باشد.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، سوابق مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و عملی جنابعالی و سرمایه مقتدر و متعهد انسانی و تخصصی موجود در قوه قضاییه، نقطه عطفی پیش برنده برای رویکرد تحول محور جاری در گام دوم انقلاب قرار گیرد و به فضل الهی، تحقق بیش از پیش انتظارات و تدابیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تحول و پویایی این نهاد با بهره گیری از فن آوری‌های نوین در تعاملات مردمی و خدمات قضایی و نیز اهتمام مضاعف به راهبرد‌های اصولی نظام و ماموریتی‌های اساسی دستگاه قضا در پیش برد اهداف والای جمهوری‌اسلامی ایران در استقرار عدالت و مبارزه قاطع با فساد در جامعه را تسهیل وسرعت بخشد.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تعمیق همکاری‌ها و هم افزایی‌ها در راستای مأموریت‌های آن قوه، از قادر متعال موفقیت و سربلندی روز افزونتان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و قهرمان ایران را طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها