تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یوریی کرونا به کجا رسید؟

کد خبر: 1077924

یک نماینده مجلس از ارسال تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مبارزه با کرونا در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و ارسال آم به صحن علنی مجلس خبر داد.

تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یوریی کرونا به کجا رسید؟

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مبارزه با کرونا در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: این تحقیق و تفحص تصویب و برای اعلام نظر نمایندگان به صحن علنی پارلمان ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه هدف نمایندگان در این تحقیق و تفحص این است که مشخص شود شاخص‌های توزیع این مقدار پول برای مقابله با کرونا چه بوده است ادامه داد: پیش از این سوالاتی درباره این موضوع از سوی نمایندگان مطرح شده بود که جواب مشخصی به آن‌ها داده نشد که مجبور شدیم طرح تحقیق و تفحص را کلید بزنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در سال ۹۸ پولی از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا برداشته شد که مشخص شد نحوه توزیع آن چگونه است و برخی استان‌ها در دوران کرونا دچار خسران شدند، تصریح کرد: در نحوه توزیع به برخی استان‌ها توجه بیشتری شده و برخی استان‌ها کمتر توجه شده است که نمونه آن استان گلستان و استان گیلان است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها