ویژگی های مدیران دولت آینده از زبان نماینده مجلس

کد خبر: 1078423

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پاکدستی ، فساد ستیزی، مردم داری وبرخورداری از روحیه انقلابی و جهادی ویژگی عمده مدیران آینده است.

 ویژگی  های مدیران دولت آینده از زبان نماینده مجلس

علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات سوء در موردروند همگرایی مجلس و دولت آینده، گفت: مجلس و دولت آینده هدفی جز خدمت رسانی و تو سعه هدفمند کشور ندارند از این رو همسویی مسئولان قوای حاکمیتی پسندیده است.

وی ادامه داد:  تعامل ،همگرایی و همسویی قوای کشور در سایه قانون است و از این منظر خیرات و برکات زیادی برای کشور دارد، البته یکدست شدن قوای مجریه و مقننه نافی بعد نظارتی مجلس نیست.

نماینده بابل با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای خدمت رسانی، اضافه کرد: تقویت بعد نظارتی مجلس موجب سرعت بخشیدن روند امور و تسریع در حل مشکلات کشور می شود.

کریمی فیروزجایی اصل استقلال قوا در کشور را امری اصولی دانست و افزود: مجلس بعنوان مهمترین رکن مردمی در اداره کشور بر سایر قوا و مسائل نظارت عالیه دارد.

وی با اشاره به انباشت مشکلات اقتصادی ،فرهنگی و دیوانی در کشور گفت: رسالت مهم دولت آینده ساماندهی معیشت ،اقتصاد و مشکلات ساختاری حوزه فرهنگ است.

نماینده بابل در مجلس در تبیین شرایط دشوار فعلی، اظهارداشت: دولت تدبیر و امید با تورم بیش از 40 درصدی و بدهی های انبوه دولت را تحویل می دهد که از این نظر جای نگرانی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اوضاع نابسامان کرونا را در تشدید مشکلات اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم ،کنترل و ریشه کنی کرونا با اقدام ملی برای واکسیناسیون در اولویت برنامه های دولت جدید قرار دارد .

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس با تاکید بر ضرورت مشارکت فعال مردم در اداره کشور  عنوان کرد: در اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب نقش و حضور جوانان در دولت آینده پر رنگ خواهد شد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: پاکدستی ، فساد ستیزی، مردم داری وبرخورداری از روحیه انقلابی و جهادی ویژگی عمده مدیران آینده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها