رئیسی: دولت نیازمند همراهی همه مردم است

کد خبر: 1079156

رئیس‌جمهور منتخب بابیان اینکه بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است، گفت: امیدواریم به‌عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

رئیسی: دولت نیازمند همراهی همه مردم است

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: مردم امروز به‌شدت مشکل معیشتی و کسب‌وکار دارند.

وی بابیان اینکه بدون تردید دولت نیازمند همراهی همه مردم است افزود: مردم مشکلات مختلفی دارند و بسیار صبور هستند که نسبت به مسائل انقلاب، مقاومت و پایداری می‌کنند، عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم حضور و همکاری همه مردم مؤثر است.

رئیس‌جمهور منتخب بیان کرد: مردم در این انتخابات با لطفی که داشتند حقی برای خودشان و تکلیفی برای ما ایجاد کردند که امیدواریم به‌عنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم که احساس کنند شرایط متفاوت شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برای ادامه راه نیازمند رهنمودهای مراجع تقلید و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیش‌قدم بودن در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه‌ها، به‌خصوص در انتخابات اخیر که بسیار مؤثر بود تشکر می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی بابیان اینکه رهنمودهای مراجع می‌تواند برای آینده دولت بسیار تأثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است، حماسه‌ای که در 28 خرداد آفریده شد بدون تردید حضور مراجع در آن نقش‌آفرین بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها