راه حل لاله افتخاری برای برخورد با احزاب شب انتخاباتی

کد خبر: 1080921

فعال سیاسی اصولگرا درباره نحوه برخورد با احزابی که در آستانه انتخابات تشکیل می‌شوند توضیح داد.

راه حل لاله افتخاری برای برخورد با احزاب شب انتخاباتی

لاله افتخاری عضو  جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره نقش احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: در این انتخابات همه احزاب و گروه‌ها پای کار آمدند و نقش خوبی را هم ایفا کردند. حتی شاهد بودیم که برخی از احزاب نظیر موتلفه اسلامی در برخی مواقع بدون نام آمده و بدون هیچ سهم خواهی ایفای نقش کردند تا به لطف خدا نتیجه‌ای برخلاف میل دشمنان حاصل شد.

افتخاری درباره نقش جریان اصلاحات در این انتخابات نیز بیان کرد: اصلاح طلبان اگرچه حزب قَدَری ندارند، اما در موضوع افزایش مشارکت تاثیرگذار بودند؛ اگرچه نتیجه برای نامزدهای مورد نظرشان چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شوارها چندان موفق نبوده است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره راهکارهای پررنگ‌تر شدن نقش احزاب در انتخابات گفت: احزاب باید در طول سال فعال بوده و کادرسازی داشته باشند، مردم هم باید آگاه باشند  و از احزاب و گروه های شبِ انتخاباتی دوری کنند؛ زیرا این احزاب معمولا اگر به قدرت هم برسند پاسخگوی اعمال خود نیستند چرا که فاقد ریشه هستند.

وی درباره نقش کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره برخورد با چنین احزابی هم خاطر نشان کرد: معتقدم که برخی مسائل به وسیله قانون و مقررات حل و فصل نخواهند شد، بلکه باید فرهنگ سازی مناسب صورت بگیرد تا در نهایت این مردم باشند که چنین احزاب شب انتخاباتی را از احزاب اصیل تشخیص داده و بدانند که از افراد تحت حمایت آنها اقدام مناسبی برای آنها صورت نخواهد گرفت./ باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها