واکنش نماینده مجلس به اتفاقات خوزستان

کد خبر: 1081199

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: عاملان کشته‌سازی در خوزستان از مردم نیستند بلکه با تحریک خارجی‌ها به دنبال گسترش ناامنی در این استان هستند.

واکنش نماینده مجلس به اتفاقات خوزستان

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: عاملان کشته‌سازی در خوزستان در اعتراضات اخیر ارتباطی با مردم این استان ندارند و با تحریک خارجی‌ها به دنبال گسترش دامنه ناامنی و آشوب هستند.

وی افزود: این وضعیت اعتراضی که دشمن به دنبال سوءاستفاده از آن است نتیجه سوء مدیریت‌ها در سال‌های قبل است که امروز دشمن از یک اعتراض آرام مردمی به دنبال سوء استفاده و ناامن کردن فضای خوزستان است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: از سال‌های قبل تذکراتی به دولت درباره مراقبت در استان خوزستان و جلوگیری از بدتر شدن شرایط معیشتی مردم و پیش آمدن ناآرامی و التهابات احتمالی داده شده بود اما متأسفانه توجهی به آنها نشد.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: ما در سال‌های قبل شاهد مشکلات فاضلاب استان خوزستان، خسارات ناشی از سیل، ریزگردها و دیگر مسائل بودیم اما در هیچ یک دولت عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

وی افزود: اگرچه بعد از سیل واحدهای مسکونی بازسازی شد اما هیچ اقدامی برای اصلاح بندها و سدها صورت نگرفت و در سیل بعدی مجدد واحدهای مسکونی مردم تخریب شد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: آقای روحانی در حالی دولت را تحویل می‌دهد که شرایط کشور کاملا شرایطی ملتهب است و به هیچ رنگ و روی آرامش ندارد و همین مسأله کار آقای رئیسی در دولت بعد را سخت‌تر خواهد کرد و لذا آقای روحانی و مدیران دولتش باید درباره این وضعیت پاسخگو باشند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: دولت باید از مردم استان خوزستان دلجویی کند و نسبت به بهبود شرایط برای مردم خوزستان در همین فرصت کوتاه اقدامات جدی را صورت دهد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها