پاسخ غضنفرآبادی به ادعای روحانی درباره قانون «لغو تحریم‌ها»

کد خبر: 1081315

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی مشخص است و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به هیچ وجه به اختیارات رئیس جمهور خدشه وارد نکرده است.

پاسخ غضنفرآبادی  به ادعای روحانی درباره قانون «لغو تحریم‌ها»

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به اختیارات رئیس جمهور خدشه وارد کرد گفت: اختیارات رئیس جمهور در قانون اساسی مشخص است و مصوبه مجلس به هیچ وجه به اختیارات رئیس جمهور خدشه وارد نکرده است.

نماینده مردم بم در مجلس تاکید کرد: تصویب قوانین و مقررات به نحوی اختیارات همه افراد را محدود می کند و برای آن چارچوب قرار می دهد.

وی تاکید کرد: برجام قراردادی بین المللی است نه اجرایی، هر مسئولی که اندکی از دانش حقوقی برخوردار باشد می داند برجام قراردادی بین المللی است که اجرای آن نیاز به مصوبه و تاییدیه مجلس دارد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: مذاکرات بین المللی برای توافق انجام می‌شود و هر توافق خارجی باید به تصویب مجلس برسد.

غضنفرآبادی گفت: از رئیس جمهور که حقوقدان است توقع نداریم در مورد مصوبه مجلس پیرامون یک قرارداد بین المللی این گونه صحبت کند./مهر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها