برگزاری مراسم تحلیف ۶ منتخب میان دوره‌ای مجلس

کد خبر: 1082976

مراسم تحلیف ۶ منتخب مجلس یازدهم در انتخابات میان دوره‌ای برگزار شد.

برگزاری مراسم تحلیف ۶ منتخب میان دوره‌ای مجلس

 در جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس ابراهیم نجفی اسپیلی منتخب آستانه اشرفیه، ولی الله بیاتی منتخب تفرش، آشتیان و فراهان، سید ناصر حسینی پور منتخب گچساران و باشت، فتح الله توسلی منتخب بهار و کبودرآهنگ، اسماعیل کوثری منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سید مرتضی حسینی منتخب میانه با حضور در جایگاه سخنران هیئت رئیسه مراسم تحلیف خود را به جای آوردند.

متن سوگند نمایندگان به شرح زیر است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم‌

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تامین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم».

پس از قرائت سوگند منتخبان جدید مجلس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: از طرف همه همکاران به منتخبان جدید عرض تبریک دارم و تاکیدم بر این است که شعبات مربوطه در اسرع وقت رسیدگی کنند و گزارش شعبه را به صحن مجلس برای تصویب اعتبارنامه این عزیزان ارائه کنند تا کمیسیون ها هرچه سریعتر انتخاب شود و این عزیزان مشغول خدمت شوند.

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شعب منتخبان جدید را به این شرح اعلام کرد:

ابراهیم نجفی اسپیلی عضو شعبه ۵

ولی الله بیاتی عضو شعبه ٢

سید ناصر حسینی پور عضو شعبه ٣

فتح الله توسلی عضو شعبه ۴

اسماعیل کوثری عضو شعبه ١

سید مرتضی حسینی عضو شعبه ١۵

به گفته این عضو هیئت رئیسه اعتبار نامه منتخبان جدید به شعبه مربوطه ارجاع خواهد شد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها