اسرائیل: ایران، بزرگترین تهدید اسرائیل است

کد خبر: 1083448

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که وزیر جنگ این رژیم طی سفر به فرانسه، درباره مسائلی از جمله لزوم مقابله با ایران، بحران لبنان و تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین صحبت کرده است.

اسرائیل: ایران، بزرگترین تهدید اسرائیل است

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه سفر ده ساعته به پاریس و دیدار با مقام‌های فرانسه از جمله وزیر دفاع و رئیس اداره کل امنیت خارجی این کشور را جمع‌بندی کرد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» گانتز در این دیدارها درباره روابط نظامی راهبردی بین اسرائیل و فرانسه و همچنین لزوم تقویت همکاری‌های امنیتی صحبت کرد.

بر اساس این گزارش، یکی از محورهای اصلی رایزنی‌های وی با مقام‌های فرانسوی، «لزوم مقابله با تمایلات هسته‌ای ایران و خطر شعله‌ور شدن رقابت تسلیحاتی در منطقه [غرب آسیا]» بود.

گانتز با تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با فرانسوی‌ها مدعی شد: «ایران یک مشکل جهانی و منطقه‌ای است و بزرگترین تهدید برای اسرائیل نیز به‌شمار می‌رود. اسرائیل هر اقدامی که لازم باشد برای دفاع از خود انجام می‌دهد».

به نوشته عاروتص شوع، وزیر جنگ رژیم اسرائیل همچنین درباره بحران لبنان، نیاز به طرح‌هایی جهت تقویت تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین راه‌هایی برای افزایش ثبات در نوار غزه صحبت کرد.

وی پیش از این نیز با تاکید بر لزوم آماده‌شدن این رژیم برای تقابل با توانمندی‌های هسته‌ای ایران، از کابینه جدید تل‌آویو خواست مقدمات حفظ برتری نظامی در نیروهای امنیتی این رژیم را فراهم کند. (جزئیات بیشتر)

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته  تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها