اعضای کمیسیون امنیت ملی هفته آینده به خوزستان می‌روند

کد خبر: 1083460

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از سفر هیئتی از این کمیسیون به خوزستان برای بررسی مشکلات این استان، در هفته آینده خبر داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی هفته آینده به خوزستان می‌روند

محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر تعدادی از اعضای این کمیسیون به خوزستان برای بازدید میدانی از مشکلات این استان خبر داد و گفت: این بازدید هفته آینده با حضور جمعی از نمایندگان اعضای کمیسیون امنیت ملی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است در این بازدید میدانی جمع بندی درباره اقدامات انجام شده در استان خوزستان انجام گیرد، ادامه داد: این جمع بندی ها درباره اقدامات انجام شده دولت، نهادهای حمایتی و نیروهای مسلح برای برطرف کردن مشکلات آبی استان خوزستان است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون در این بازدید گزارشی درباره منابع تزریق شده از سوی دولت برای رفع مشکلات بحث‌های عمرانی، انرژی و همچنین آب تهیه و به کمیسیون ارائه خواهند کرد.

عباس‌ زاده عنوان کرد: پس از جمع بندی گزارشی نیز از خلاها و کمبودهایی که در استان خوزستان وجود دارد تدوین و در صورت لزوم در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد شد تا برنامه های دولت برای از بین رفتن مشکلات این استان محقق شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها