خبر نماینده مجلس از معرفی کابینه دولت سیزدهم

کد خبر: 1084949

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه امروز ثابت شده که کشور باید روی پای خود بایستد و از ظرفیت و امکانات کشور استفاده کند، گفت: تعامل با خارج نباید کشور شرطی شود.

خبر نماینده مجلس از معرفی کابینه دولت سیزدهم

عبدالرضا مصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب با دو دیدگاه در کشور رو به رو بودیم، اظهار داشت: یکی از این دیدگاه‌ها موافق گفت‌وگو بوده و معتقد هستند با یاری گرفتن از خارج مسائل کشور را پیش برد.

وی ضمن اشاره به دیدگاه دوم در کشور افزود: دیدگاه دیگر دیدگاهی مستقل از دیدگاه دیگر بوده است و این دو دیدگاه همواره در تضاد با یکدیگر بوده است و تجربه شد دیدگاه اول در کشور قابلیت اجرا را ندارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ثابت شده که کشور باید روی پای خود بایستد و از ظرفیت و امکانات کشور استفاده کند، ابراز داشت: تعامل با خارج باید داشته باشد اما نباید کشور شرطی بشود و به همین خاطر در طلیعه دولت جدید استقلال مدنظر باید با استفاده از ظرفیت داخل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برای اثبات این استقلال هزینه‌های قابل توجهی برای کشور به دنبال داشت، گفت: اصولگرا و اصلاح طلب همه به این موضوع اذعان دارند و بر همین اساس برنامه‌ها به ویژه برنامه هفتم بر اساس واقعیت و ظرفیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها تدوین می‌شود.

مصری با بیان اینکه کابینه دولت جدید شنبه شب به مجلس معرفی و یکشنبه در مجلس قرائت می‌شود، تصریح کرد: مجلس آمادگی داشت که روز جمعه اقدامات صورت پذیرد اما بر اساس آخرین اخبار یکشنبه صبح قرائت صورت می‌پذیرد و بعد از اعلام اسامی یک هفته کمیسیون تخصصی بررسی و بعد رئیس جمهور دفاع را انجام می‌شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها