در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

ولایتی: عامل بی ثباتی و ناامنی باید از منطقه خارج شود

کد خبر: 1085782

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: کسانی که عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند.

ولایتی: عامل بی ثباتی و ناامنی باید از منطقه خارج شود

علی اکبر ولایتی در دیدار با زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین  ضمن ابراز خرسندی و تبریک پیروزی های جبهه مقاومت گفت: مسیر مقاومت و مبارزه به پیشرفت های چشمگیر و غیر قابل توصیفی دست یافته و توانسته توفیقات و پیروزی های فراوانی را برای ملت مظلوم فلسطین و منطقه به دست آورد و اطمینان داریم این مسیر با عزت و افتخار ادامه خواهد یافت. 

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل افزود: کسانی که عامل بی ثباتی و ناامنی در منطقه هستند باید از منطقه خارج شوند و با پیروزی های اخیر، بی تردید تحولات ارزشمندی به نفع جبهه مقاومت به دست خواهد آمد. 

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی هم با ابراز خرسندی از این دیدار و تبریک انتخاب آیت الله رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار جبهه مقاومت و آرمان های فلسطین قرار دارد و باید تصریح کرد که امروز محور مقاومت و از جمله جنبش جهاد اسلامی قوی تر و مقتدرتر از گذشته توانسته اقتدار خود را نشان دهد. 

زیاد النخاله از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان های مردم فلسطین قدردانی کرد و افزود: جنبش جهاد اسلامی و ملت مظلوم فلسطین و غزه با جنگ شجاعانه توانستند اسرائیل را به ذلت بکشانند و آن را در هم  بشکنند و باید از راهی که شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی ترسیم کردند قدرانی و از آن حراست کرد. 

وی تصریح کرد: این شهیدان و مجاهدان جبهه مقاومت در مسیری گام بر می دارند که امام خمینی(ره) با سه محوریت آمریکا شیطان بزرگ است، اسرائیل غده سرطانی است و قدس محور وحدت اسلام است که باید آزاد شود ترسیم فرمودند و باید در این چهارچوب پیش رویم و پایبند باشیم. و باید تا پیروزی به آن ادامه داد./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها