برررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی

کد خبر: 1085878

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در این کمیسیون خبر داد.

برررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی

«غلامرضا مرحبا»‌ در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: قرار بود در جلسه امروز بررسی فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در دستور کار قرار بگیرد که هنوز این فهرست از سوی رییس جمهوری به مجلس داده نشده و کمیسیون برنامه‌های دیگر خود را پیگیری کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور نخست قرار گرفت  و نمایندگان بانک مرکزی، مرکزپژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اتاق اصناف، اتاق تعاون،‌ وزارت راه و شهرسازی در جلسه نظرات کارشناسی خود را بیان کردند.

وی افزود: حجم و نوع تراکنش‌ها که قرار است به سازمان مالیاتی ارسال شود و اینکه تنظیم‌گری برای سرمایه‌ها، مولد یا درآمدی است در جلسه امروز مطرح شد و در نهایت به مرکز پژوهش‌های مجلس ماموریت داده شد تا پایان هفته متن ویرایش شده قانون را تهیه و به کمیسیون اقتصادی مجلس تحویل داده شود.

مرحبا تاکید کرد: گزارش نظارتی درباره تخلفات در اجرای قانون چک نیز در دستور کمیسیون قرار گرفت و نماینده بانک مرکزی توضیحات لازم را در این باره ارائه کرد و مقرر شد از دستگاه‌های دیگر هم سایر استعلامات گرفته شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه کشور درگیر شرایط خاص کرونا است،‌ خاطرنشان کرد:‌ تاخیر در اجرای برخی از قوانین ممکن است به علت تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شود، که مقرر شد مسائل آن بررسی شده و در جلسات آتی روند تکمیلی ارائه شود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها