بیماران در خیابان ها بستری شدند/ به گیلان سفر نکنید!

کد خبر: 1086568

یک عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها، بیماران را در خیابان ها بستری می کنند و حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد.

بیماران در خیابان ها بستری شدند/ به گیلان سفر نکنید!

کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه فاجعه ای در استان های شمالی در حال رخ دادن است، گفت: بیمارستان ها جا ندارند و بیماران را در خیابان ها می خوابانند. حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد به طوری که از بعد از شیوع کرونا تاکنون شب گذشته بیشترین فوتی را در گیلان داشتیم.

وی افزود: تیمی تشکیل شود و به وضعیت استان های شمالی کشور رسیدگی شود. دارو و تجهیزات وجود ندارد. بیمارستان ها هم تختی برای بستری ندارند و اصلا جا ندارند. وضعیت به گونه ای رسیده که بیشتر بیماران کرونایی را در محوطه حیات بیمارستان بستری می کنند. از سپاه بخواهید که بیمارستان های صحرایی را تجهیز کرده و نباید وضعیت را آسان گرفت.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان در یادداشتی درخواست کرده که مردم به دلیل شیوع بیش از حد کرونا به استان گیلان سفر نکنند.

وی افزود: نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان خواهش می کنند که مردم به استان های شمالی مسافرت نکنند که ما هم این درخواست را داریم. همچنین باید وزارت بهداشت هم ورود جدی داشته و رسیدگی کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها