واکنش رسول موسوی به ادعای زالی

کد خبر: 1086780

مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات زالی در توئیتی نوشت: یک روز وزارت بهداشت باید به این سؤال پاسخ دهد که چرا اعتبار ۱۵۰ میلیون دلاری هند را که با تلاش وزارت خارجه برای واردات دارو تخصیص یافت، جذب نکرد؟

واکنش رسول موسوی به ادعای زالی

«سید رسول موسوی» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در توئیتی نوشت: یک روز وزارت بهداشت باید به این سؤال پاسخ دهد که چرا اعتبار ۱۵۰ میلیون دلاری هند را که با تلاش وزارت خارجه برای واردات دارو تخصیص یافت، جذب نکرد؟

علیرضا زالی

گفتنی است محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پی زیر سؤال بردن تلاش‌های وزارت امور خارجه در حوزه تامین واکسن در اینستاگرام نوشت: بیش از ۲۴ میلیون واکسن ‌وارداتی تاکنون و بیشتر نیازهای تولید داخلی را کدام دستگاه علیرغم تحریم و همه کارشکنی‌ها و... وارد کشور کرده است؟

زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در اظهاراتی عنوان کرده است: سفیران ما در کشورهای خارجی بدنبال تأمین واکسن نبودند. با سفیر ژاپن صحبت کردم، گفت اصلا سفیر ایران دنبال واکسن نیامده است. این چه دیپلماسی‌ای است؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها