وزیران پیشنهادی اطلاعات و بهداشت در کمیسیون انرژی

کد خبر: 1087537

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیران پیشنهادی اطلاعات و بهداشت درمان وآموزش پزشکی در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

وزیران پیشنهادی اطلاعات و بهداشت در کمیسیون انرژی

«مصطفی نخعی»‌ در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت:‌ در جلسه امروز وزیران پیشنهادی اطلاعات و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حاضر شدند و برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: در ابتدا حجت الاسلام «سید اسماعیل خطیب» به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات درباره برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای مدنظر خود توضیحاتی را ارائه داد و  نمایندگان هم سوالات و ابهامات خود را بیان کردند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس ادامه داد: از آنجا که موضوع حراست و حفاظت از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای به‌عنوان مسئله مرتبط با کمیسیون انرژی برای نمایندگان بسیار مهم بود و با توجه به تعرضاتی که در گذشته به تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای شده است، نمایندگان بر ضرورت حفاظت از آن‌ها تاکید کردند که وزیر پیشنهادی اطلاعات نیز نقطه‌نظرات و برنامه‌های خود را در این خصوص مطرح کرد.

 تاکید کمیسیون به واکسیناسیون کل جامعه در برابر کرونا

نخعی همچنین با اشاره به حضور «بهرام عین اللهی» وزیر پیشنهادی بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون گفت: در این جلسه نمایندگان نسبت به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید داشتند که وزیر پیشنهادی هم از تدوین برنامه برای انجام این مهم طی ۶ ماه بعد از آغاز به کار خودتوضیحات وزیران اطلاعات خبر داد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عین‌اللهی بر ادامه قرنطینه سراسری (البته نه به شکل کنونی) تاکید دارد،  اضافه کرد: باتوجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد، وزیر پیشنهادی بهداشت قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را به نمایندگان مردم داد./ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها