سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خبر داد

برنامه خاندوزی برای ارتقای ارزش پول

کد خبر: 1087547

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از بررسی راهکارهای احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی برای بالابردن ارزش پول و مبارزه با قاچاق بررسی شد.

برنامه خاندوزی برای ارتقای ارزش پول

 سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از بررسی راهکارهای احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی برای بالابردن ارزش پول و مبارزه با قاچاق بررسی شد.

«رضا حاجی پور» با تشریح نشست صبح امروز کمیسیون کمیسیون آموزش مجلس که با حضور احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی وزارت اقتصادی و دارایی و پس از آن حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات برگزاری شد، گفت: در این نشست برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت و مباحث مختلفی از جمله واردات ارز، خنثی‌سازی محاصره‌های اقتصادی، موضوع مالیات بر درآمد، تمرکز بر هوشمندسازی نظام مالیاتی جهت جلوگیری فرار از مالیات و کمک به مودیان مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بیان داشت: موضوع اصلاح وضعیت کسب و کار، آسان کردن صدور مجوزها، بحث دارایی‌ها و بدهی‌های دولت، تحول در نظام بیمه، تحول در گمرک و تحول در نظام یارانه  از دیگر موضوعاتی بود که در این  نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آمل اظهار داشت: در این نشست راه‌های بالا بردن ارزش پول ملی و موضوع قاچاق کالا نیز مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت و راهکارهای پیشنهادی خاندوزی بررسی شد.

وی افزود: در این نشست همچنین درباره مشارکت بانک‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور و همچنین کسب درآمدهای ارزی از طریق صادرات غیرنفتی بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در بخش دوم نشست امروز نیز در حضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، برنامه‌های وی و موضوعات مرتبط با این وزارتخانه مطرح و پیرامون آن بحث و بررسی صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی زاده ۲۳ شهریور ۱۳۵۹، گرگان پژوهشگر و سیاستمدار اصولگرا ایرانی است. او هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. وی توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۸۰۱ هزار و ۶۹۶ رای، به عنوان نفر هفتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از استان تهران انتخاب گردد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها