حمایت آصفری از وزیر پیشنهادی کشور

کد خبر: 1087731

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: وزیر پیشنهادی کشور دارای سوابق درخشانی در حوزه های امنیتی و پژوهشی بوده و گزینه مناسبی برای تصدی این وزارتخانه است.

حمایت آصفری از وزیر پیشنهادی کشور

محمد حسن آصفری با اشاره به کارنامه احمد وحیدی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور، بیان کرد: با توجه به سوابقی که آقای وحیدی دارد و شناختی که من از ایشان دارم، ایشان می تواند یکی از وزرای موفق در حوزه وزارت کشور بوده و مسائل مربوط به این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان هم فرد توانمندی بوده و هم از شجاعت و بصیرت لازم برای تصدی این وزارتخانه برخوردار است. با توجه به تجربیات خوبی که در حوزه های مختلف امنیتی داشته و تجربیاتی که در سایر حوزه ها کسب کرده اند، می تواند یک وزیر توانمند و کارآمدی برای دولت مردمی باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای وحیدی دارای سوابق درخشانی برای تصدی وزارت کشور است، تصریح کرد: ایشان می تواند در حوزه وزارت کشور عملکرد موفقی داشته باشد. ایشان هم در حوزه های پژوهشی کار کرده و هم در حوزه شهری اطلاعات خوبی دارد. به نظر بنده ایشان گزینه مناسبی برای وزارت کشور است./ ایسنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها