جزئیات نشست کمیسیون قضایی با ۴ وزیر پیشنهادی کابینه/

وزیر پیشنهادی بهداشت: به دنبال توریست‌درمانی هستیم

کد خبر: 1087838

نایب‌رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی مجلس عنوان کرد که به دنبال توسعه و گسترش توسعه بیمارستان‌های بین‌المللی و جذب توریست در حوزه درمان است.

 وزیر پیشنهادی بهداشت: به دنبال توریست‌درمانی هستیم

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه و جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های پیشنهادی خود را به اعضا ارائه کردند.

وی افزود:‌ آقای عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت عنوان کرد ما به دنبال توسعه و گسترش بیمارستان‌های بین‌المللی برای جذب توریست در حوزه درمان هستیم و توجه به طب سنتی نیز جز دستور کارها و برنامه‌های ما خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت که ما در برنامه ما نگاه واحد به سه بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و برای هر یک معاونتی تعیین کرده و با قوت و قدرت کار را در هر سه حوزه پیش می‌بریم.

نوروزی خاطرنشان کرد: آقای ضرغامی همچنین افزود توسعه و گسترش گردشگری چه در حوزه داخلی و چه در بعد خارجی جزو برنامه‌های ما و مورد توجه ما خواهد بود.

وی افزود: آقای ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد تأمین نهاده‌ها دامی و عرضه این نهاده‌ها به دامداران جزو برنامه‌های ماست و دامداری‌های کشور چه سنتی و چه صنعتی را رونق خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در تشریح برنامه‌هایش عنوان کرد توجه به امورات اقتصادی به طور خاص مدنظر و جزو برنامه‌های ماست و بخش اقتصادی را در سفارتخانه‌هایمان در کشورهای مختلف را تقویت خواهیم کرد./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها