واکنش یک نماینده به انتقادها به جوان بودن وزیر پیشنهادی رئیسی

کد خبر: 1088622

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: باغگلی بر حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش خصوصاً تعلیم و تربیت اشراف کامل دارد.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس،  با اشاره به معرفی حسین باغگلی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: خداوند متعال کارهای بزرگ را برای افرادی ذخیره کرده که با شجاعت و تحول بتوانند آن مسئولیت را انجام دهند و معتقدم آقای باغگلی به واسطه حمایتی که از رئیس جمهور می گیرد خواهد توانست در این عرصه موفق عمل کند.

وی بیان اینکه برنامه‌ها و شخصیت آقای باغگلی به واسطه فضای رسانه‌ای که علیه وی فعالیت می‌کند مظلوم واقع شده است، گفت:  باغگلی به واسطه بهره‌مندی از پشتوانه علمی، آموزشی و مطالعات قابل توجهی که در حوزه آموزش دارد، روحیه و توانایی اداره وزارت آموزش و پرورش را دارد و می‌تواند وزارت آموزش و پرورش را سامان دهد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادها به جوان بودن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تأکید کرد: جوان بودن باغگلی برای وی محدودیت محسوب نمی‌شود و نباید ملاک قرار گیرد.

بیگی با اشاره به جلسه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون‌های مجلس بیان کرد: قریب به اتفاق نمایندگان مجلس وی را فردی برجسته، با انگیزه و با اشراف کامل به حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش خصوصاً در حوزه تعلیم و تربیت می‌دانند و امیدوارم بتواند از نمایندگان مردم رأی اعتماد بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات فراروی دولت سیزدهم حوزه آموزش و پرورش است که مهمترین کارش اجرای سند تحول و برطرف کردن مشکلات فرهنگیان در حوزه های مختلف است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: باغگلی مورد اعتماد رئیس جمهور است و قطعاً باغگلی با این پشتوانه خواهد توانست منویات دولت در حوزه آموزش و پرو.رش را به درستی اجرایی کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها