شهریاری: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم

کد خبر: 1088652

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تمام توان خود را برای واردات واکسن به کار خواهد گرفت؛ علاوه بر این باید شرایطی را فراهم آورد که واکسن‌های داخلی نیز با حجم گسترده‌ای تولید شود.

شهریاری: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم

حسینعلی شهریاری امروز جمعه ۲۹ مردادماه در حاشیه بازدید از بیمارستان کلاله اظهار کرد: دو هفته قبل نمایندگان استان گلستان در مجلس مسائلی را در خصوص وضعیت کرونا و مشکلاتی که در استان وجود دارد، مطرح کردند که رئیس جلسه از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان خواست از نزدیک برای بررسی موضوع به این استان سفر کنیم.

وی افزود: در سفر امروز از نزدیک از چند بیمارستان بازدید می‌کنیم و در نشست با روسای بیمارستان‌های استان، مشکلات آن‌ها را پس از جمع‌بندی به وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای واردات واکسن به کار خواهد گرفت، تصریح کرد: مجلس هر چه در توان داشته برای حمایت از شرکت‌های تولید داخل به کار گرفته است.

شهریاری گفت: شرکت‌های تولید داخل باید تقویت شود تا واکسن‌های داخلی نیز با حجم گسترده‌ای تولید شود.

وی با بیان اینکه اولویت کشور ما واکسیناسیون است، گفت: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت سیزدهم با تغییرات جدیدی که رقم می‌خورد، مشکلات زیرساختی مراکز بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها