قالیباف: نمایندگان شناخت بسیار خوبی از وزرای پیشنهادی پیدا کردند

کد خبر: 1088813

رئیس مجلس شورای اسلامی نمایندگان در جلسات کارشناسی برنامه های وزرای پیشنهادی را بررسی کردند تا حاشیه ها کمترین تاثیر بر نظرات آنان داشته باشد.

قالیباف: نمایندگان شناخت بسیار خوبی از وزرای پیشنهادی پیدا کردند

 محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: شهادت امام سجاد (ع) را به همه ملت عزیزمان، مسلمانان و همه همکاران تسلیت و تعزیت عرض می کنم و همچنین آرزوی قبولی عزاداری‌های مسلمانان جهان در دهه اول محرم را دارم.

وی بیان کرد: لازم است از همه خطبا، ذاکرین و خادمین هیات‌ها که عزاداری‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زحمات زیاد تحمل کردند و به خوبی برگزار کردند، تقدیر و تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور و همه وزرای پیشنهادی دولت که در صحن مجلس حضور داشتند، گفت: مجلس و دولت در روزهای آینده روزهای مهم و حساسی را پیش رو دارند. وزرای پیشنهادی دولت در هفته گذشته در جلسات کمیسیون های مجلس حضور یافتند و سامانه ای برای اولین بار ترتیب داده بودیم و فرصتی به وجود آمد که تک تک وزرای پیشنهادی در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور یابند و همه نمایندگان چهره به چهره با همه وزرای پیشنهادی توانستند صحبت کنند.

قالیباف ادامه داد: ما بیش از ۲۷۰ جلسه در کمیسیون های تخصصی مجلس و به صورت فشرده برگزار کردیم و نمایندگان شناخت بسیار خوبی از وزرای پیشنهادی پیدا کردند و از سوی دیگر وزرای پیشنهادی هم شناخت بسیار خوبی نسبت به مجلس، نگاه ها و انتظاراتی که در حوزه های تخصصی وجود دارد پیدا کردند. این اقدامات جزو کارهای ماندنی مجلس یازدهم بود و برای اولین بار تجربه شد و در ادامه همه اینگونه خواهد بود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر این جلسات باعث شد حواشی کمترین تاثیر را بر نظر نمایندگان داشته باشد و بیشتر نمایندگان در قالب نشست های تخصصی و چهره به چهره برنامه ها و کارهای وزرای پیشنهادی را مورد توجه قرار دادند. امیدواریم در صحن مجلس هم به یک نتیجه نهایی مطلوب برسیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها