مخالفان و موافقان کلیات برنامه پیشنهادی دولت چه گفتند؟

کد خبر: 1088842

با مطالعه کارنامه اجرایی وزرای پیشنهادی به این نتیجه می‌رسیم که رییس‌جمهور برای انتخاب کابینه تلاش کردند؛ آقای رئیسی میخواهد سرمایه اجتماعی را برگرداند. کابینه آقای رئیسی نسبت به دولت‌های گذشته، جوان‌تر است

مخالفان و موافقان کلیات برنامه پیشنهادی دولت چه گفتند؟

بحرینی(مخالف): برای آقای روحانی نامه نوشتم و گفتم آقای رئیس جمهور مراقب باشید بانک‌ها زمینتان نزنند؛ الان می گویم آقای رئیسی مراقب باشید بانک‌ها زمینتان نزنند. بانک‌های خصوصی در حال خشکاندن ریشه اقتصاد کشور هستند!

نوروزی(مخالف): برنامه ایشان کیفی و توصیفی بود و به موضوعات کمی توجه نشده بود؛ آیا ایران‌خودرو و سایپا را به بخش خصوصی خواهیم داد؟ دولت ۶ درصد سهام دارد؛ چرا آن را به صاحبان اصلی آن نمی‌دهیم؟ آیا سامانه شفافیت در دولت ایجاد می‌شود یا نه؟

حسینی(موافق): درایت خردمندی، معرفت، آگاهی، توانمندی از خصوصیات وزرای رئیسی است؛ امروز رای بالا به کابینه رئیسی نشانه اقتدار نظام است، وزرا با سابقه ای که دارند، باعث افتخار نظام خواهند بود.

مولوی(موافق): با مطالعه کارنامه اجرایی وزرای پیشنهادی به این نتیجه می‌رسیم که رییس‌جمهور برای انتخاب کابینه تلاش کردند؛ آقای رئیسی میخواهد سرمایه اجتماعی را برگرداند. کابینه آقای رئیسی نسبت به دولت‌های گذشته، جوان‌تر است./ خبر فوری

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها