محمد صفایی: فاطمی امین با رای بالایی وزیر صمت خواهد شد

کد خبر: 1089235

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نظر مثبت اکثریت اعضای دو کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت که فاطمی امین با رای بالایی وزیر صمت خواهد شد.

محمد صفایی: فاطمی امین با رای بالایی وزیر صمت خواهد شد

محمد صفایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سوابق فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت، گفت: آقای فاطمی امین فردی دارای سابقه معاونت برنامه ریزی وزارت صمت و‌ فعالیت در حوزه اقتصادی بخش عمومی غیردولتی مثل مدیرعاملی سازمان اقتصادی استان رضوی داشته که در کنار رشته تحصیلی مرتبط یا وزارت صنعت تجربه خوبی در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه فاطمی امین می تواند با رای بالایی وزیر صنعت معدن و تجارت شود، افزود: طبق‌آیین نامه مجلس دو کمیسیون اقتصادی و صنایع باید درباره وزیر پیشنهادی صمت نظر دهند که اکثریت اعضای این دو کمیسیون نظر مثبتی نسبت به فاطمی امین دارند لذا می‌توان  پیش‌بینی کرد که ایشان با رای قاطع خوبی وارد وزارت صنعت خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان به برنامه‌های فاطمی امین برای کنترل قیمت کالاها اشاره و اظهار کرد: ایشان برنامه جامع و عملیاتی خوبی برای کنترل قیمت ها، گشایش در صادرات، اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه بخش معدن دارند که با عنایت به آن می‌تواند به موفقیت برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها