مخالف وزیر پیشنهادی بهداشت:

عسگری: وزیر معمولی در شرایط بحرانی فعلی نمی‌خواهیم

کد خبر: 1089437

نماینده مردم کرج در مجلس در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کسی باید جلوی مافیای دارو را بگیرد که خود ذینفع نباشد ضمن اینکه عین‌اللهی صرفا سوابق آموزشی داشته و سوابق قوی ندارد.

عسگری: وزیر معمولی در شرایط بحرانی فعلی نمی‌خواهیم

مهدی عسگری جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه، 1 مرداد ماه(در مخالفت با برنامه‌های بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه ما وزیر معمولی در شرایط بحرانی فعلی نمی‌خواهیم، گفت: وزیر بهداشت در رأس ستاد مقابله با کرونا است و هر تصمیمی بگیرد مهم بوده و حتی اختیاراتی فراتر از قانون اساسی و اعتباراتی ویژه در دست دارد.

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: وزیر آتی نباید سیاست‌های قبل را دنبال کند و ادامه روند قبلی اشتباه است به خصوص که تناقضات زیادی در تصمیم‌گیری‌ها به خصوص در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا که از دوستان وزیر سابق بودند، دیده شد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از تناقضات در تصمیم‌گیری‌ها در ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد: یکی از مسئولان، خبر از تخصیص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی جهت خرید داروی رمیدسیور می‌دهد اما مسئول دیگری می‌گوید اگر بیمار شوید طبق پروتکل ها نباید از این داروها استفاده شود. همچنین درباره واردات واکسن یک بار می‌گوید وارد نمی‌کنند و یک بار می‌گویند باید وارد شود که همین باعث بی‌اعتمادی در میان مردم می‌شود.

عسگری در ادامه با بیان اینکه وزارت بهداشت، وزارت پزشکان نبوده و وزارت سلامت و مردم است، اظهار کرد: کسی باید جلوی مافیای دارو را بگیرد که خود ذینفع آن نباشد و اگر دولت قبلی آقای رئیسی نتواند با این فسادها مقابله کند چه کسی باید بتواند؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی بهداشت صرفاً سوابق آموزشی دارد در حالی که ما برای پست وزارت بهداشت نیازمند مدیری جوان، تحول‌گرا و با سابقه قوی برای مقابله با فساد هستیم./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها