دلیل نبود وزیر زن در کابینه پیشنهادی رئیسی چیست؟

کد خبر: 1089722

یک نماینده مجلس درباره استفاده از زنان در قامت سفیر یا استاندار در دولت سیزدهم، گفت:« ان‌شاء‌الله؛ ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق بی‌افتد.»

دلیل نبود وزیر زن در کابینه پیشنهادی رئیسی چیست؟

الهام آزاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم، در گفتگو با خبرآنلاین، در پاسخ به است سوال که به نظر شما با توجه به اینکه رئیس‌جمهور وزیر زن معرفی نکردند؛ پیش‌بینی می‌کنید که آیان معاونانشان را از میان زنان انتخاب کنند؟؛ گفت: صددرصد، از میان زنان انتخاب می‌کنند. فراکسیون زنان یک نامه‌ای به آقای رئیسی زدند که چه پارامترهایی در انتخاب معاونت زنان در نظر بگیرند. طبیعتا با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند؛ باید نقش بیشتری در سکان‌های مدیریتی و وزراتی کل کشور داشته باشند.

وی گفت: به هرحال باید در معاونت زنان این اتفاق بی‌افتد و به صورتی برای زنان برنامه‌ریزی شود که در جهت توانمندی اجتماعی و اقتصادی زنان گام برداریم و امیدوارم این در دولت سیزدهم اتفاق بی‌افتد.

 آزاد درباره استفاده از زنان در قامت سفیر یا استاندار در دولت سیزدهم، گفت:« ان‌شاء‌الله؛ ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق بی‌افتد.»

وی در پاسخ به سوالی درباره آنکه نبود وزیر زن در کابینه پیشنهادی ابراهیم رئیسی؛ ضعف کابینه است یا محدودیت‌ها دست او را در معرفی وزیر زن بسته بود؛ تاکید می کند؛«بعید می‌دانم محدودیتی بوده باشد. طبیعتا، کابینه‌ای که معرفی شده بر اساس پارامترهایی است. ولی ما چند سال است که منتظر این اتفاق هستیم و انتظار می‌رفت یک وزیر زن معرفی شود. ان‌شاء‌الله رویکردها به سمتی برود که ما شاهد اتفاقات خوب برای بانوان کشور باشیم.»/ خبرآنلاین

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها