مخالف وزیر پیشنهادی صمت:

ارکانی: برنامه‌های «فاطمی امین» ضمانت اجرایی ندارد

کد خبر: 1089745

نماینده مردم نیشابور با بیان اینکه فاطمی امین در برنامه‌های خود موضوعات مختلفی را مطرح کرده است که برخی از آنها دارای ابهام است، گفت: ضمانت اجرایی برخی طرح‌های او مشخص نیست.

ارکانی: برنامه‌های «فاطمی امین» ضمانت اجرایی ندارد

در جریان بررسی رأی اعتماد به کابینه سیزدهم که از صبح‌ امروز(سه‌شنبه) در صحن مجلس شورای اسلامی آغاز شد، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مخالفت با سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: ما یکسال و نیم است که به مردم گفتیم دولتمردان مرد عمل نیستند و حامی رانتِ گروه و رفقای خود هستند. آیا امروز که ورق برگشته است، گزینه‌های پیشنهادی موجود را در مقابل وزرای قبلی می‌بینید؟ امروز نشان دهید و اثبات کنید که مجلس انقلابی و در رأس امور است.

ارکانی گفت: یکسال قبل به وزیر پیشنهادی صمت روحانی رأی اعتماد ندادیم، الان هم باید ببینیم آیا فاطمی امین کارآمدی اداره وزارت صمت را دارد؟

وی با بیان اینکه امروز قیمت‌ خودرو و لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشته است، گفت: فاطمی امین در برنامه‌های خود موضوعات مختلفی را مطرح کرده است که برخی از آنها دارای ابهام است. ضمانت اجرایی برخی طرح‌ها و برنامه‌های فاطمی امین مشخصی نیست.

نماینده مردم نیشابور گفت: کجای انقلاب به ما مجوز داده که به یک وزیر ضعیف رأی اعتماد دهیم تا کسی از ما کدورت به دل نگیرد و تبدیل به وکیل‌الدوله شویم؟/مهر

ادامه دارد ...

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها