موافق برنامه های وزیر پیشنهادی نفت:

حبیب زاده: اوجی با بدنه صنعت نفت آشنا است

کد خبر: 1090097

نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نفت از بدنه صنعت نفت و آشنا به مشکلات و مسائل حوزه‌های نفت و انرژی است، وی دارای تجربه بسیار خوبی در این حوزه است.

حبیب زاده: اوجی با بدنه صنعت نفت آشنا است

 انور حبیب زاده بوکانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، 3 شهریور ماه( مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت گفت: آقای اوجی فردی توانمند و برخوردار از شجاعت، بصیرت و آگاهی فوق العاده است.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی از بدنه صنعت نفت و آشنا به مشکلات و مسائل حوزه‌های نفت و انرژی است، وی دارای تجربه بسیار خوبی در این حوزه است بنابراین می‌تواند در وزارت نفت عملکرد خوب و تأثیرگذار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از 97 درصد انرژی اولیه مورد نیاز ایران از نفت و گاز تأمین می‌شود، ادامه داد: درآمد حاصل از فروش نفت نیز نقش موثری در اقتصاد کشور دارد.

حبیب زاده بوکانی تصریح کرد: مسائل نفت و گاز در همه امور از جمله در سیاست خارجی و داخلی و اقتصاد و تجارت خارجی اهمیت ویژه‌ای دارد بنابراین جهت‌گیری و عملکرد این بخش‌ها بر سایر بخش‌ها اثرگذار است و برای به دست آوردن نتیجه مطلوب و رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی ضرورت دارد./ خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها