واکنش حاجی‌بابایی به تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان

کد خبر: 1090241

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارسال نامه‌ای با قید خیلی فوری به سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: با توجه به تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان طی این نامه خواسته شد تا با سازوکارهای انعطافی بودجه از قبیل جابجائی اعتبار و ... هر چه سریعتر اقدامات لازم به عمل آید.

واکنش حاجی‌بابایی به تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در واکنش به تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان از ارسال نامه‌ای با قید فوریت به سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: تاخیر در پرداخت این مبلغ موجب دلسردی فرهنگیان عزیز از قول‌های مساعد دولت مردمی شده و در معیشت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی تاکید کرد: نسبت به استمرار بهره‌مندی فرهنگیان از مبلغ این فوق‌العاده با سازوکارهای انعطافی بودجه از قبیل جابجائی اعتبار و ... باید اقدامات لازم بعمل آید.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: بنابراین در اولین مکاتبه خود با میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به مشکلات معیشتی معلمان و نظر مساعد رئیس جمهور در راستای حل این مشکلات اشاره کرده و خواستم تا به استناد بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری با رعایت مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱/ت ۵۰۰۰۰ ه مورخ ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۳ هیئت وزیران برای مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱٪ و حداکثر ۲۷% و براساس ترتیبات مندرج در جزء(۵) بند (الف) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰، پرداخت فوق العاده ویژه در احکام حقوقی معلمان درج گردیده، حقوق آنها پرداخت شود زیرا فرهنگیان عزیز هم این مبلغ را در تامین هزینه های زندگی خود لحاظ کرده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن تاکید بر مساعدت این کمیسیون برای حل مشکلات کشور طی این نامه گفت: این نامه با قید خیلی فوری به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است تا هرچه سریعتر اقدامات لازم انجام شود./خانه ملت

202108102581508700

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها