سخنگوی سپاه: دشمنان در تلاش‌ بوده‌اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند

کد خبر: 1090262

سخنگوی سپاه پاسداران از رسانه‌ها خواست تا قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآوری کنند.

سخنگوی سپاه: دشمنان در تلاش‌ بوده‌اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند

 سخنگوی سپاه پاسداران از رسانه‌ها خواست تا قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآوری کنند.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، عصر امروز(سوم شهریور) در نشست خبری بررسی عملیات روانی دشمن در کرمانشاه، با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش‌ بوده‌اند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، اظهار کرد: در طول بیش از چهار دهه گذشته با وجود هزینه های سنگینی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام کرده اند، هرگز در اهدافشان برای ضربه زدن به نظام موفقیتی نداشته اند.

 شریف با بیان اینکه رسانه ها باید قدرت نظام را یادآوری کنند، گفت: ما قطعا مشکلاتی داریم، اما تصویری که آمریکایی ها از ما به تصویر می کشند، از نگاه خودشان است، نه واقعیت ایران اسلامی.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در معرض یک تهاجم فرهنگی سازمان یافته قرار دارد، گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به یک رزم رسانه‌ای حرفه ای و معتبر نیاز است.

وی اضافه کرد: در حوزه ای رسانه برای بالا بردن سواد رسانه ای جامعه به یک طرح نو نیاز داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه ها خواست تا واقعیت های کشور و پیشرفت های صورت گرفته در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی را بدون اغراق و با زبان هنرمندانه به جامعه منتقل کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه رسانه و دیپلماسی باید این معادله معکوس را برگردانیم و خود واقعی  ایران اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

شریف گفت: امروز جوانان به عنوان بخش عمده و تاثیرگذار کشور دوران قبل از انقلاب  را درک نکرده اند، پس قاعدتا تصویر درستی از دوران شاهنشاهی ندارند، لذا دشمنان از عدم شناخت نسل جوان از دوران شاهنشاهی به نفع خود استفاده کرده اند.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که مردم در ایران اسلامی با همه گلایه های به حقی که از نارسایی ها دارند، با اصل نظام انس دارند و باید این حقایق به زبان نسل جوان گفته شود.

وی تاکید کرد: همه تلاش دشمنان این است که امید را از ما بگیرند، اما واقعیت این است که با وجود نارسایی هایی که وجود دارد، مشکلات کنونی لاینحل نیست.

وی ادامه داد: گرچه امروز مشکلاتی داریم، اما با اراده  مصمم و بکار بردن دانش روز مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور در منطقه به اذعان دوست و دشمن مطرح است، گفت: هیچ قدرتی توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد.

وی در پایان با اشاره به پای کار بودن سپاه در حوزه مقابله با کرونا، گفت: سپاه برای خدمات رسانی به همه مردم در حوزه مقابله با کرونا پای کار است./ایسنا

در  این نشست سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرهنگ خدادادیان مسئول روابط عمومی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تقدیر کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها