وزیر خارجه: پیگیر اقدام تروریستی آمریکا در ترور شهید سلیمانی هستیم +فیلم

کد خبر: 1090799

وزیر خارجه: برنامه ما پیگیری حقوقی اقدام تروریستی آمریکا در ترور شهید سلیمانی است.امیرعبداللهیان: یکی از برنامه های اصلی ما در وزارت خارجه پیگیری جدی حقوقی و بین المللی طرف هایی است که به نام دولت آمریکا آشکارا اقدام تروریستی علیه شهید قاسم سلیمانی انجام دادند. حتی اگر دولت قبلی چنین جنایتی مرتکب شده، دولت آمریکا باید پاسخگو باشد و عاملین و آمرین این اقدام تروریستی باید به سزای اعمالشان برسند.

وزیر خارجه: پیگیر اقدام تروریستی آمریکا در ترور شهید سلیمانی هستیم +فیلم

دولت آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت جنایت ترور شهید سلیمانی فرار کند

دولت آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت جنایت ترور شهید سلیمانی فرار کند

وزیر امور خارجه گفت: دولت آمریکا نمی‌تواند از جنایت ترور شهید سلیمانی فرار کند به همین جهت باید عاملین و آمرین این اقدام تروریستی به سزای اعمالشان برسند و به عدالت سپرده شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که پیش از ظهر امروز (شنبه) جهت شرکت در نشست منطقه‌ای بغداد به عراق سفر کرده است، پس از ورود به فرودگاه بغداد در محل یادمان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حاضر شد و در جمع خبرنگاران، گفت: ما در مکانی قرار داریم که شخصیت‌های بزرگی از جمله سردار سلیمانی عزیز، قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم توسط عوامل تروریستی و تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: همچنین در مکانی هستیم که در کنار سردار سلیمانی عزیز، شهید ابومهدی المهندس و همراهان ایشان به شهادت رسید. یاد و خاطره شهدای ایرانی و عراقی و همه شهدای مقاومت را گرامی می‌داریم.

رئیس دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: حتماً یکی از برنامه‌های اصلی ما در وزارت خارجه پیگیری جدی حقوقی و بین‌المللی طرف‌هایی است که به نام دولت آمریکا و به نام کاخ سفید، آشکارا این اقدام تروریستی را علیه قهرمانان بزرگ مبارزه با تروریسم انجام دادند.

امیرعبداللهیان گفت: آمریکا باید پاسخگو باشد، حتی اگر دولت قبلی آمریکا مرتکب چنین جنایتی شده است، دولت آمریکا نمی‌تواند از این اقدام تروریستی فرار کند از این رو باید پاسخگو باشد، باید عاملین و آمرین این اقدام حمله تروریستی به سزای اعمالشان برسند و به عدالت سپرده شوند.

حجم ویدیو: 9.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها