گزارش یک عکس

پای یک زن به کابینه می‌رسد

کد خبر: 1091032

دیدار دیروز هیات دولت با رهبری گمانه‌زنی‌هایی را درباره معاونت امور زنان ریاست جمهوری ایجاد کرده است.

پای یک زن به کابینه می‌رسد

گروه سیاست سایت فردا – سیدابراهیم رئیس در جریان تبلیغات انتخابات هیچ ادعایی درباره استفاده از ظرفیت زنان در سطح کابینه نکرده و وعده‌ای نداده بود اما این مطالبه آنقدر جدی است که شاهد حجم گسترده‌ای از انتقادات به خاطر معرفی کابینه مردانه بودیم. وجود پستی به عنوان معاونت امور زنان اما این دفتر را باز نگه داشت و انتظارها برای رسیدن پای یک زن به کابینه رئیسی ادامه یافت.

برای همین هم وقتی تصاویر نشان داد که یک زن در جلسه دیروز هیات دولت با مقام معظم رهبری حاضر بوده است، گمانه‌زنی‌ها در این باره شروع شد. این زن الهام یاوری بود. 

آنطور که همشهری آنلاین نوشت، او دانش‌آموخته فرزانگان اصفهان، دارنده مدال طلای کشوری المپیاد کامپیوتر، فارغ‌التحصیل مقطع دکتری رشته مهندسی صنایع از دانشگاه برکلی، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت سرآمدان بنیاد ملی نخبگان، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است. 

یاوری همچنین در دوره وزارت حاجی میرزایی بر وزارتخانه آموزش و پرورش به عنوان رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان منصوب شده بود.

لازم به ذکر است که هنوز خبر رسمی درباره انتصاب او به سمت معاونت زنان ریاست جمهوری منتشر نشده و در عین حال کسی هم از سوی دولت، گمامه‌زنی‌ها و شایعاتی که از دیروز بالا گرفته را تکذیب نکرده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها