امیر سرتیپ صباحی فرد: قدرت پدافند هوایی امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است

کد خبر: 1091804

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: پیشرفت‌های‌ چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و قدرت پدافند هوایی بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد: قدرت پدافند هوایی امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است

 فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: پیشرفت‌های‌ چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و قدرت پدافند هوایی بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی با قدمت بیش از یک قرن یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین یگان‌های نظامی است و در سال‌های اخیر با تغییر ماهیت و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در نقش نیروی پدافند هوایی بسیار موثر و نقش آفرین واقع شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای ملموس و غرور آفرین نیروی پدافند هوایی در ساخت تجهیزات و سامانه‌های کاملا بومی، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های‌ چشمگیر و لحظه‌ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه‌های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و قدرت پدافند هوایی بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با یادآوری دلاورمردی‌ها و جان فشانی شهدای ۸ سال دفاع مقدس، تصریح کرد: موفقیت متعدد عملیات‌های دفاع مقدس در زیر چتر پدافند هوایی ارتش انجام شد که انهدام بیش از ۶۰۰ فروند هواپیماهای رژیم بعثی، عدم بسته شدن فرودگاه‌های کشور و جریان صدور نفت و بسیاری موارد دیگر از جمله اقدامات ارزشمند نیروی پدافند هوایی ارتش است.

سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی با در اختیار داشتن سامانه‌های متعدد و مختلف راداری، موشکی، کشف، شناسایی و سایبری در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد، توضیح داد: سامانه باور ۳۷۳، ۱۵ خرداد، تلاش، کاوش، مطلع الفجر و انواع مختلف پهپادها و سامانه‌های جنگ الکترونیک، فاوایی و جنگالی که همگی ساخته و پرداخته جوانان، دانشمندان، و کارکنان با صلابت نیروی پدافند هوایی است شعاری جز ایجاد امنیت و قدرت بازدارندگی قاطع برای بیگانگان در بر نخواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها