آخرین وضعیت از سرگیری مذاکرات برجامی ایران و 1+4

کد خبر: 1091968

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران بارها اعلام کرده است که غربی ها باید به تعهدات برجامی خود عمل کنند و پس از راستی آزمایی ما نیز همچون گذشته به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

آخرین وضعیت از سرگیری مذاکرات برجامی ایران و 1+4

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت از سرگیری مذاکرات برجامی ایران و 1+4 در وین، گفت: با توجه به اینکه کابینه جدید تشکیل و از مجلس رأی اعتماد اخذ شده است، قطعا باید بحث مذاکرات در دستور کار دولت قرار گیرد و آن را به جد پیگیری کند.

وی با بیان اینکه ایران و طرف های غربی در برجام تعهداتی داشتند که ما به آنها عمل کردیم ولی غربی به آن تعهدات خود عمل نکردند، ادامه داد: اولین حرف ما در مذاکرات این است که طرف های  غربی ها به تعهدات خود  باشند، زیرا ملت ایران از این بدعهدی غربی ها لطمه فراوانی دیده اند.

نماینده ارومیه در مجلس با تاکید براینکه هیچ گاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد ، اضافه کرد: به طور نمونه طبق قطع نامه 2231 سازمان ملل باید یک سال پیش تحریم تسلیحاتی ایران برداشته میشد که آمریکایی ها با ادعاهای واهی از این موضوع شانه خالی کردند که این موضوع نشان می دهد آنها می توانند در موضوعات دیگر هم همین رویه را در پیش بگیرند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران مخالف فرسایشی شدن مذاکرات است، عنوان کرد: ایران بارها اعلام کرده است که  غربی ها باید به تعهدات برجامی خود عمل کنند و پس از راستی آزمایی ما نیز همچون گذشته به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها