نماینده مجلس: امروز نیاز به بازسازی انقلابی و عقلانی داریم

کد خبر: 1092523

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: امضای توافق برجام و انجام تعهدات هسته‌ای به صورت یک طرفه، یکی از مصادیقی است که نشان داد بسیاری از اقدامات دولت روحانی دور از عقلانیت بوده است.

نماینده مجلس: امروز نیاز به بازسازی انقلابی و عقلانی داریم

علی اکبر کریمی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به هیئت دولت مبنی بر اینکه در مدت خدمت و مسئولیت، همت‌تان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البته عقلانی و فکورانه در همه‌ عرصه‌های مدیریتی به وجود بیاید، گفت: واقعیت این است که در سال‌های گذشته برخی از مسئولان از مشی و مرام امام (ره)، مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب فاصله زیادی گرفتند و انحرافاتی در عملکرد خود داشتند.

وی بیان کرد: مردم مظاهر مختلفی از این انحرافات را در رفتارهای مدیریتی برخی از مسئولان مشاهده کردند و از اشرافی گری، تجمل‌گرایی، راحت طلبی، دوری از مردم و فاصله گرفتن آنان از مواضع اصولی انقلاب بسیار ناراضی و گله‌مند هستند.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که در دولت جدید یک بازسازی انقلابی به وجود آید. انتظار عمومی مردم و نیروهای انقلاب هم این است که یک بازسازی جدی در فرایندها و ترکیب مدیران و مسئولان کشور به ویژه در بخش اجرایی ایجاد شود تا روحیه انقلابی و جهادی جایگزین روحیه انحرافی و اشرافی گذشته شود و انتظارات به حق مردم از مسئولان محقق شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه عقلانیت اعتدالی چه خرابی هایی را در ۸ سال اخیر ایجاد کرد که امروز نیاز به بازسازی انقلابی و عقلانی داریم، گفت: در ۸ سال گذشته کسی آنقدر ادعای انقلابی‌گری نداشت و بیشتر ادعای تدبیر و عقلانیت داشتند که در عمل نشان دادند بسیاری از تصمیمات و اقدامات آنان فاصله زیادی با عقلانیت دارد.

کریمی با بیان اینکه امضای توافق برجام و انجام تعهدات هسته‌ای به صورت یک طرفه یکی از مصادیقی است که نشان داد بسیاری از اقدامات دولت روحانی دور از عقلانیت بوده است، تاکید کرد: در نظام اداری و اجرایی کشور باید به مسیری بازگردیم که مجددا بر رعایت اصول انقلابی تکیه شود و باید از تخصص و عقلانیت انقلابی در اداره امور کشور و اتخاذ تصمیمات صحیح اجرایی حداکثر استفاده شود./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها