درخواست نماینده مردم زاهدان در مجلس از رئیسی

کد خبر: 1092633

نماینده زاهدان در مجلس گفت: در جریان سفر آقای رئیسی به استان سیستان و بلوچستان شاهد دیدار چهره به چهره ایشان با مردم مستضعف بودیم که این اقدام می‌تواند موجب ایجاد امید و نشاط در میان ملت شود.

درخواست نماینده مردم زاهدان در مجلس از رئیسی

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی سه استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه سفرهای آقای رئیسی به استان‌ها سرزده است و مضافا اینکه در این سفر آقای رئیس‌جمهور  ارتباط مستقیم با مردم دارد و به مردم مستضعف و حاشیه شهرها سر می‌زند و مشکلات را مستقیما از زبان خود مردم می‌شنود قطعا یک فضای امید و نشاطی را در میان مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: امیدواریم که در فرصتی که قابل توجیه برای مردم باشد مسائل معیشتی مردم بهبود یابد و بحث مبارزه با فساد و همچنین قول‌های آقای رئیس‌جمهور در ایام انتخابات محقق شود و وضعیت مناسبی را در کشور شاهد باشیم تا مردم پس از سال‌ها نگرانی و ناامیدی نظرشان نسبت به دولت عوض شود و امیدوار شوند که دولت یک دولت مردمی است و در خدمت مردم خواهد بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: یکی از انتظارات مهم مردم سیستان و بلوچستان انتخاب استانداری است که شأن و جایگاهی حتی بالاتر از وزیر داشته باشد و مستقیما با هیأت دولت در ارتباط باشد و هر روزی که مشکلی داشت بتواند خدمت آقای رئیس‌جمهور برسد و یا در جلسات هیأت دولت شرکت کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: از آنجایی که تعیین استاندار ویژه برای خوزستان و سیستان و بلوچستان مطرح شده مردم امیدوار هستند  این وعده و شعار تحقق پیدا کند.

وی افزود: مسأله‌ای که وجود دارد این است که هنوز مدیران دولت قبل در استان بر سر کار هستند در بعضی جاها آقای رئیسی مشکلات را می‌بیند و ناراحت هم می‌شود چرا که این مشکلات قابل حل هم بوده اما کاری برای آن انجام نشده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: دولت سیزدهم باید انتصاباتش را سرعت ببخشد و بتواند مدیرانی که همسو با دولت هستند روی کار آورد و همگی بتوانند مشکلات کشور را رفع کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها