کنایه مدعیان اصلاحات به روحانی: رئیس‌جمهور از داخل ماشین نظرسنجی نکند!

کد خبر: 1093059

دولت روحانی گاه از مردم عذرخواهی کرده بود اما این جمله روحانی که «من هم صبح جمعه متوجه شدم» در زمان اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، تیر خلاصی به دولتش و فرار از مسئولیت‌پذیری بابت اقدام اشتباهش بود. رئیسی این اشتباه را تکرار نکند.

کنایه مدعیان اصلاحات به روحانی: رئیس‌جمهور از داخل ماشین نظرسنجی نکند!

روزنامه ابتکار در مطلبی نوشت: «دولت وعده‌های مختلفی به مردم داده که تحقق این وعده‌ها وظیفه دولت است و باید مسئولیت‌پذیر باشد و گزارش واقعی از میزان پیشرفت وعده‌های خود به مردم ارائه کند. نظرسنجی از مردم از داخل ماشین یا تهیه و ارائه گزارش‌های غیرواقعی چاره کار دولت نیست. مردم به این گزارش‌ها و اخبار تلویزیون کم‌تر باور دارند زیرا معیار آنها برای سنجش عملکرد دولت،‌اندازه سفره آنها است.»

«من هرروز از توی ماشینم قیافه مردم رو می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم! از روی اینکه چند نفر می‌خندن، چند نفر عصبانی هستن، چند نفر قیافه‌شان گرفته است!»

این اظهارنظر رئیس‌جمهور در خردادماه 98 بود که نه‌تنها واکنش تند افکار عمومی را در پی داشت بلکه صدای مدعیان اصلاحات را هم درآورد تا جایی که در آن مقطع این بخش از اظهارات روحانی در پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و دولت سانسور شد!

رئیسی نگوید «من هم صبح جمعه متوجه شدم»

در ادامه مطلب آمده است: دولت اگر نتوانست وعده‌ای را محقق کند یا جایی اشتباه کرد، از مردم عذرخواهی کند چراکه هزینه عذرخواهی خیلی کم‌تر از ارائه گزارش غیرواقعی به مردم است.... دولت روحانی گاه از مردم عذرخواهی کرده بود اما این جمله روحانی که «من هم صبح جمعه متوجه شدم» در زمان اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، تیر خلاصی به دولتش و فرار از مسئولیت‌پذیری بابت اقدام اشتباهش بود. رئیسی این اشتباه را تکرار نکند./ کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها