نظر کوچکی‌نژاد درباره راهکار دولت رئیسی برای احیای سرمایه اجتماعی

کد خبر: 1093975

نماینده اصولگرای مجلس گفت: آقای رئیسی با رویکرد جدیدی به این موضوع ورود کرده است و قطعا به جذب سرمایه اجتماعی کمک خواهد کرد.

نظر کوچکی‌نژاد درباره راهکار دولت رئیسی برای احیای سرمایه اجتماعی

دولت سیدابراهیم رئیسی برای احیای سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد مردم با مشکلاتی مواجه است، برخی معتقدند این دولت به واسطه محدودیت منابع حتی قادر نخواهد بود که طبقه محروم جامعه را با خود همراه سازد اما گروهی از سیاسیون دیگر معتقدند ارتباط مستقیم با جامعه از طریق بازدیدهای سرزده یا سفرهای استانی موجب دلگرمی مردم می‌شود.

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با نامه‌نیوز درباره راهکار دولت سیدابراهیم رئیسی برای احیای سرمایه اجتماعی گفت: در موضوع حمایت از طبقات اجتماعی توجه به بحث عدالت اجتماعی بسیار اهمیت دارد. این مولفه باید در درجه اول برای طبقات محروم و آسیب پذیر جامعه مورد عنایت قرار گیرد

وی با اشاره به تأثیر منفی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد کشور افزود: خیلی از مردم در زندگی عادی خودشان دچار مشکل شدند و سفره های آنها بسیار کوچک شده است بنابراین نیاز به حمایت ویژه دارند. دولت باید بتواند به سرعت به طبقات محروم و آسیب پذیر کمک کند و بعد سراغ طبقات متوسط برود.

این عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: آقای رئیسی با سفر به خوزستان و سیستان و بلوچستان و ارتباط نزدیک با مردم و کف خیابان نشان داد که دنبال کمک کردن به طبقات پایین دست جامعه است، در واقع می خواهد با آنها ارتباط برقرار و نگرانی های آنها را برطرف کند.

وی درباره میزان باورپذیری صحبت های سیدابراهیم رئیسی توسط طبقات محروم گفت: رأیی که این طبقه به آقای رئیسی دادند نشان می دهد که آنها حرف های او را باور می کنند. موضوع عدالت اجتماعی مورد تأیید همه طبقات جامعه است و حتی مرفهین نیز معتقدند دولت باید بیشتر به طبقات محروم توجه کند.

جبار کوچکی نژاد درباره شبیه‌سازی سفرهای استانی و بازدیدهای سرزده سیدابراهیم رئیسی با اقدامات احمدی نژاد بیان کرد: این طور نیست آقای رئیسی با رویکرد جدیدی به این موضوع ورود کرده است و قطعا به جذب سرمایه اجتماعی کمک خواهد کرد./ نامه نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها